Mô tả công việc
  • Handle and process all customer's inquiries and orders
  • Customer's issues and complaints solution in the right manner and timeline
  • Closely coordinate with other related departments for smooth working
  • Responsible for acting as liason between customer and company
  • Other jobs as assigned
Yêu cầu công việc
  • Prioritize candidates who have IELTS/ TOEIC certificate or others languages (Japanese, Chinese, ...)
  • Have knowledges in Electric/ Electronics filed
  • Prioritize candidates have experience in electronic manufaturing field.
  • Accept fresh candidates (no experience) but graduated in electric/electronic/mechanical/automation fields.
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 330 / 0
Logo Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Lê Lợi, Huyện An Dương, Hải Phòng, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/12/2019

Nơi làm việc
Hải Phòng

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Kĩ Sư Hỗ Trợ Kĩ Thuật (Technical Supporter Engineer - Customer Service)
Công ty TNHH LG Display Việt Nam Hải Phòng
Nộp đơn